Nytt foder

Nu har vi bytt till PRIMA färskfoder.
10kg korvar, 1kg per korv, för 230 kronor.
Och kosten är mångsidig i sig för de innehåller kyckling, nöt osv.
Och inget vete, förutom veteskalen men det är ju bra med magnesium och sådär.

Så, nu ska jag dissa torrfoder helt.
Det borde du som hundägare också:D
Billigare för plånboken, bättre för hunden:)

20kg PRIMA kostar 400kr. Men det får inte plats i min frys^^
Men riktigt bra ju!
Om man jämför med standart, de tar 400-500kronor för 15kg ( här i stan, i norrtälje tar de 500 för 10kg vad jag vet, sedan tar de 350kr för 13kg färskfoder ).
Awsomee!

                                                             
Och vincent ÄLSKADE det nya fodret.


http://www.priima.se/

Rätt foder till din hund, den förtjänar det:D


Kommentarer
Postat av: Lenita

åh jag önskar verkligen att jag hade råd! Men med tre hundar på ca 30 kilo vardera,jag studerar, sambo sjukskriven, så får det vänta=) djuren mår ju bra och är otroligt energiska ändå =)

Postat av: Anonym

Åhå på så vis. Färskfoder är väldigt prestationshöjande och ger en frisk mage! De blir mer skärpta och sådär, så är det nyttigare förstås:)

2010-03-27 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0