Gos i sängen

Att vincent är en morgontrött fis är mysigt.
Han ska liksom ligga PÅ en och sucka, sova och
trängas.

Då tänkte jag bara, VARFÖR har dessa raser så himla

dåligt rykte?

Så jag läste lite rashistoria. Bara för att.

Lärde mig att de en gång haft i princip samma uppgifter

som vallhundar har.

http://www.miloswebb.com/rashistoria.htm

Sen blev de arbetslösa och blev showbizdjur.
Men de showbizdjuren var inte ens renrasiga bulls eller staffs.
Mer lika bostonterrier.

Vad gay av folk att ljuga ihop saker!
Dessa raser är ju lika lojala som vallhundar ffs.
Bästa kompisen genom livet, I knew it!

Visserilgen har de ett fast grepp, men slita sönder
saker har jag aldrig sett dem göra.
De håller bara i, hårt.

Skönt att veta det då. Så jag smetade ut det i
ett forum där de bara slogs hela tiden.
Visst man ska väl inte tro allt man läser, men man gör ju
vad man vill av informationen.

Men de som förhelvete aldrig ägt en sådan ras,
eller upplevt den i sociala sammanhang kan ju bara
ta och hålla käften och hålla det mellan ägare, uppfödare
och säga vad de tycker.
Jisses folk är dumma i huvudet.
Tur att jag inte är det då..


Idag ska jag ta ner vincent på stan och stila lite!


Här är Vincent.
Han skedar min stjärt.
Det blir sådär stökigt i sängen av att sova med

en muskulös mysmaskin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0